Johanna

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Brundin - 23 maj 2010 19:24

Dagen har spenderats i Skellefteå hos morfar och sen vidare till Nyhamn och kusinernas fantastiskt ulliga gulliga kattungar!! Ingen är paxad så de är fritt fram att tinga.

4 st kattungar 2 flickor, 2 pojkar

2 hellurviga, 2 inte så lurviga. Pojke och flicka av vardera

Ta hem dom annars är de risk att jag förbarmar mej över de små liven, och jag har inte rum för fler katter än den jag redan har ^^,       

Av Johanna Brundin - 22 maj 2010 00:01

Gode Gud, gör så att den här klänning passar som handen i handsken så jag aldrig vill ta av mej den på hela sommaren.  

Av Johanna Brundin - 21 maj 2010 16:20

Överlägset bäst för tillfället är att sitta ute i eftermiddagssolen och drömma sej bort i sveriges absolut vackraste tidning Lantliv.  

Av Johanna Brundin - 18 maj 2010 15:22

Vilken underbar helg alltså!

Allt börjde i torsdags då jag vaknade brevid Nils och bara kände att "OJ vilken bra dag de här kommer att bli". Och så blev de och fortsatte hela helgen.

Med en lyxfrukost på uteplatsen började det hela! Sedan bara fortsatte det med kattungemys och spelkväll med trevligt folk på fredag och bröllop på lördagen. Min kusin Johannes fick sin fantastiska Ida! Så underbart vackert det var alltså. de är inte utan att man själv blir sugen.. Men inte än, jag lovar.

Laddar upp bilderna från bröllopet senare, har dom på pappas kamera.

Men bilder på frukosten och nils får ni här. Oj så kär jag är i den här karln alltså. mitt hjärta tar ett skutt varje gång jag ser han ^^,  


  

Av Johanna Brundin - 7 maj 2010 10:48

Nu far jag till Umeå och underbara Nils!!!


är tillbaka på söndag!


HEJS!!

Av Johanna Brundin - 3 maj 2010 01:13

De är så vansinnigt mysigt att vakna med den man älskar mest på hela jorden liggandes brevid en! Jag kan ligga länge och bara titta på då han sover, min Nils.


Idag blev de inte att vi steg ur sängen fören strax efter 1. Då var de dags att börja städa och laga mat innan dom fina pojkarna Ante och Danne kom förbi och åt pizza hemma hos mej.

Till efterrätt blev det äppelpaj med kanske de lättaste receptet någonsin!

Danne ville ha receptet skrivet här i bloggen så so be it!


2 skalade och skurna äpplen

2 dl socker

2 dl mjöl

2 dl havregryn

150-200g smält smör


He de skurna äpplena i en påse tillsammans med lite kanel ocg socker, skaka om.

Lägg de sedan i botten på en pajform.

Blande resterande ingredienser i en bunke och strö över äpplena, skjuts in i ugnen på 200 grader i typ 15 min.


Efter middag kom Elin och gjorde oss sällskap. Hon provade ut en frisyr på mej till bröllopet om 2 veckor!

Efter allt detta trevliga var jag återigen tvungen att lämna av Nils på bussen, lika segt varje gång. Nu vill jag bara att de ska bli fredag så jag får se han igen!


  

Presentation


Johanne heter jag.
21 år.
Kär i Nils.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards