Johanna

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Brundin - 16 oktober 2010 14:51

Igår mötte jag upp Elin och Emma på Ica för att inhandla ingredienser till en riktig pangmiddag!

gräddädelfyllld fläskfilé med rostade grönsaker i ugn och med en apelsindressing till! Det blir extremt bra då vi slår våra mathuvuden ihop :) 


Efter maten blev det idol, efterrätt och singstar på största möjliga inlevelsenivå :)

Tack tjejer för en supertrevlig kväll!! Jag är så glad att ni flyttat hit :)


    

Av Johanna Brundin - 7 oktober 2010 14:56

jaha, nu har jag fått helg från skolan!

Det firar jag med att åka hem, hem till pite och högsböle :) Jag har iofs bara varit kvar i umeå typ 2 helger sen jag flyttade ner men jag dras uppåt av längtan efter alla jag har där. Mamma, pappa, jonte, bittan, janne, maoan och såklart alla mina fina vänner som är kvar där!

Det finna absolut inget bättre sätt att börja dagen på än att ta med sin fukost upp till Bittan för att äta den där och sedan dricka kaffe med henne och lösa dagens korsord! Sånt kan jag sakna ihjäl mej efter.

Men jag älskar umeå också, inga tvivel om saken! Så fint som de är att vakna med nils varje morgon gör att längtan inte blir lika påtaglig hela tiden!'


Nu ska jag slänga i mej en satsumas innan jag hoppar på bussen!


Av Johanna Brundin - 6 oktober 2010 11:33

Jag steg upp tidigare för att baka Hälsobullar :) Goda och nyttiga blev dom.  



Igår var också dagen då min älskling klippte sej kortare än mej:)

    

Presentation


Johanne heter jag.
21 år.
Kär i Nils.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards