Johanna

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Johanna Brundin - 21 februari 2011 21:20

Vilken helg! Vilken otroligt meningslös helg.. I Fredags for Nils till Piteå för att träffa familj och vänner, vilket gjorde att jag blev själv i våran lägenhet flr första gången sen vi flyttade hit. Mycket märklig känsla... Aja, det finnsa väl andra jag kan va med tänktejag. Men icket. De vänner jag har här i umeå var antingen upptagna med jobb, plugg eller så hade de också farit till piteå... vilket ledde till att jag inte träffade en enda människa på heeela helgen!

Om man inte räknar fredag förstås för då var söta Nela här och såg på spåret med mej och åt bullar :)


Min lördag och söndag såg alltså ut ungefär såhär:

Jag vaknar kl 10.

Stiger upp och slår igång datorn.

Tittar på film och serier på svtplay.

...

...

...

kisspaus

...

...

...

äta lite

...

...

kisspaus

...

...

Och kring halv 1 gick jag och la mej!


Man kan inte riktigt påstå att jag fick mycket gjort^^,


Vilken sekund nu kommer Nils hem! Som jag har längtat efter honom alltså!!


Ni får en sned bild på bullarna jag bakade i fredags iaf :) Kardemumma, vanilj och mandelmassafyllning blev det :)  

Presentation


Johanne heter jag.
21 år.
Kär i Nils.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards