Johanna

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Johanna Brundin - 29 april 2010 18:30

Imorse var de vansinnigt tungt att stiga ur sängen då klockan ringde kl 7. Men det som lockade var att jag efter jobbet skulle ut och gå läääänge med en fin Sofia! Iklär mej träningskläder och knyter gympaskorna och kör iväg till jobbet.

Springer upp för trappen (måste ju börja träna i tid) för att som vanligt kolla igenom schemat en snabbis. .... NEJ!!!! dom har lagt till 1h och 15 min på min dag.... hela promenaden byggde lite på att jag slutade tidigt och att vi hade gott om tid.. aja.. de får bli en annan gång!

Istället blev det att inhandla mat, efterrätt och dyligt inför morgondagen då jag får finfrämmande hit till Högsböle! Känns kul!! :)


Nu ska jag snart hämta min älskade Nils på bussen^^, Vi ska äta pastasalladen som bara blir bättre och bättre med tiden! Min mamma kallar den för "examenssallad",  enbart för att hon alltid fick den samma dag som skolavslutningen!

Denna sallad är en "efter behag sallad" :)

  

Recept:

Pastaskruvar

Ost som du skurit i tärningar

Kassler som du skurit i tärningar

Ananas

Grädde

Majonäs


Koka skruvarna, kyl sedan ner dem under kallt rinnande vatten.

Vispa grädden och tillsätt majonäs efter behag.

Tärna kasslern och osten, skär också upp annansen.

Blanda ALLT och låt stå ett tag.

Ät och njut!

Presentation


Johanne heter jag.
21 år.
Kär i Nils.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards